Regulamin Sklepu internetowego "Skumaj To"

§ 1 Postanowienia wstępne

Sklep internetowy “Skumaj to”, dostępny
pod adresem internetowym www.skumaj-to.pl, prowadzony jest przez Tomasza
Dąbrowskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą SKUMAJ TO TOMASZ DĄBROWSKI, NIP: 8871823708, OS.LETNIE 1A/9 57-200 ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE

§ 2 Definicje

1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą
umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową.

2. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność
gospodarczą pod firmą Skumaj To Tomasz Dąbrowski, wpisaną do Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez
ministra właściwego ds. gospodarki,  NIP 8871823708

3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za
pośrednictwem Sklepu.

4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka
organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność
prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta
ze Sklepu.

5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod
adresem internetowym www.skumaj-to.pl

6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w
ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu),
bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego
lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia
umowy włącznie.

7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.

8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą
Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży
Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

9. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca
przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

10. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana
albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu
internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech
Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

§ 3 Kontakt ze Sklepem

1. Adres e-mail Sprzedawcy:
korepetycje@skumaj-to.pl

§ 4 Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu
Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i
przeglądarką internetową

b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail)

§ 5 Informacje ogólne

1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo
zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w
funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób
trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą
techniczną Klienta.

2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania
Konta.

3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są
cenami brutto.

4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta
składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport,
dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach
Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli
związania się Umową Sprzedaży.

5. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie
usług na czas nieoznaczony końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena
obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.

6. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie
oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny,
informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za
transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana
w Sklepie w opisie Produktu.

§ 7 Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:

1. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie
kliknąć przycisk informujący jednoznacznie o rozpoczęciu procesu zakupu.

2. Uzupełnić wymagane dane na stronie pośrednika płatności
oraz potwierdzić dokonanie zakupu.

§ 8 Oferowane metody dostawy oraz płatności

1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub
odbioru zamówionego Produktu:

a. Wysyłka produktu z pośrednictwem poczty elektronicznej.

2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

a. Płatność przelewem za pośrednictwem usługi Przelewy24.

b. Płatność przelewem za pośrednictwem BLIK.

c. Płatność poprzez PayPal.

§ 9 Wykonanie umowy sprzedaży

1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą
następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza
zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.

2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego
otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji.

§ 10 Zwroty w przypadku dostarczania treści cyfrowych

1. Zgodnie z przepisami prawa, konsument nie ma prawa
odstąpić od umowy dotyczącej dostarczania treści cyfrowych, które nie są
dostarczane na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do
zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie usługi za wyraźną i
uprzednią zgodą konsumenta.

2. Konsument zostaje poinformowany przed rozpoczęciem
świadczenia, że po spełnieniu usługi przez przedsiębiorcę utraci prawo
odstąpienia od umowy, i przyjmuje to do wiadomości.

3. Po zakończeniu świadczenia usługi, konsument nie ma prawa
do zwrotu zapłaconej ceny, ponieważ usługa została w pełni spełniona.

4.Przed złożeniem zamówienia na dostarczenie treści
cyfrowych, zachęcamy do dokładnego zapoznania się z opisem usługi oraz jej
warunkami.

§ 11 Reklamacja i gwarancja

1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi Produkt
wolny od wad.

3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy
towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w
kodeksie cywilnym.

4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą
elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.

5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis
wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego
reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym
terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

7. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja,
informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w
Sklepie.

8. Gwarancja na ebooka – gdy na produkt została udzielona gwarancja, informacje o niej, będą zawarte przy opisie produktu w Sklepie. Klient, który posiada ebooka objętego gwarancją conajmniej od 14 dni, ma prawo do skorzystania z gwarancji. Gwarancja jest ważna przez 30 dni od daty zakupu. Po tym okresie gwarancja wygasa. Aby skorzystać z gwarancji, klient musi skontaktować się z firmą Skumaj To drogą mailową. Adres e-mail do kontaktu to: korepetycje@skumaj-to.pl.
W mailu powinny znaleźć się następujące informacje:
Tytuł maila: “numer zamówienia – zwrot”,
Treść maila powinna zawierać: Adres e-mail, który został użyty przy zakupie ebooka, Imię i nazwisko, Numer konta bankowego, na który zostanie wykonany przelew zwrotny.

Proszę pamiętać, że każdy wniosek o zwrot jest rozpatrywany indywidualnie.

§ 12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania
przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na
stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów,
organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona
konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod
następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości
skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń:

a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego
polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15
grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z
wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.

b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do
wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia
15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn.
zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego
zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.

c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie
rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej
pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji
społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.
Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§ 13 Dane osobowe w Sklepie internetowym

1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za
pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.

2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za
pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy
Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.

3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego
mogą być:

a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie
internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską,
Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi
lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie
internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą
Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi
obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.

4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek
niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia
Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

§ 14 Postanowienia końcowe

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w
języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian
Regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak zmiany przepisów prawa, zmiany
sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na
realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają
zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w
szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę
za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.